Wyjdź o krok poza standardową sprzedaż. Naucz się rozumieć Klienta i jego powody do zakupu. Jeśli marzysz o tym, by zamiast przekonywać Klientów, to oni sami chcieli od Ciebie kupować, to Akademia Skutecznej Sprzedaży jest dla Ciebie!
WięcejAktualnie w ofercie:
Każde szkolenie jest tworzone w oparciu o wnikliwą analizę potrzeb firmy.
Tematyka najczęściej realizowanych szkoleń to:
Mentoring to relacja 1:1, trwająca od kilku do kilkunastu tygodni. Składa się z określonej ilości „spotkań” (na żywo, online), w której głównym celem jest wypracowanie efektów w postaci rozwiązania Twoich problemów (np. zwiększeniu sprzedaży, zbudowaniu strategii, itp.). Program Mentoringu pozwala Ci odnaleźć własny dotarcia do określonego celu. To program, który pomoże Ci osiągać cele, w oparciu o Twoje indywidualne wartości, przekonania i umiejętności. Dokonasz zmiany w blokujących Cię obszarach. Podejmiesz się działania, które będą wspierane przez cały okres naszej współpracy. Mentoring nastawiony jest na intensywne działania i efekt.
Podstawą audytu sprzedaży jest diagnoza obecnego stanu organizacji pod kątem wybranego obszaru lub całego przedsiębiorstwa.
Najczęściej realizowany poprzez:
Analizę sytuacji
Na podstawie rozmowy z Klientem, managerami i pracownikami.
Badanie Tajemniczego Klienta
Wcielamy się w Klienta telefonicznie lub osobiście dokonując analizy sytuacji zgodnie z punktami w arkuszu obserwacji. Najczęściej badanie przeprowadza się przed i po zastosowanych rozwiązaniach.
Ankiety
Przeprowadzamy ankiety anonimowe lub jawne z pracownikami organizacji, na każdym jej szczeblu.
Obserwacje
Jako konsultanci dokonujemy obserwacji jawnych lub ukrytych np. odsłuchy rozmów z Klientami, obserwacje stanowisk pracy, obserwacja organizacji od środka.
Badanie pozwala zdiagnozować w organizacji mocne strony w sprzedaży, oraz obszary konieczne do poprawy. Na podstawie przeprowadzonych działań i wdrożonych narzędzi diagnostycznych przygotowujemy Raport Rekomendacyjny, który obejmuje:
Raport jest dokumentem, w którym proponujemy rozwiązania i narzędzia.
Klient podejmuje decyzję i wybiera metody, które wdroży w swojej organizacji.
Możemy wesprzeć Klienta we wdrażaniu zarekomendowanych rozwiązań.
Szkolenia sprzedażowe dla firm budowane są od podstaw. Najczęściej taki proces poprzedzony jest dokładną analizą potrzeb szkoleniowych (odsłuchy rozmów telefonicznych, badanie tajemniczego klienta, ankiety wśród uczestników, rozmowy z managerami). Dopiero w efekcie tych ustaleń powstają programy szkoleń sprzedażowych, szyte na miarę.
Zazwyczaj takie szkolenia prowadzone są w siedzibie firmy klienta, lub we wskazanym przez klienta miejscu.
Szkolenia dla trenerów uczą takich kompetencji, które sprawią, że będziesz mógł zarabiać na przykazywaniu wiedzy innym.
Rozwijają takie kompetencje jak:
Szkolenia otwarte organizowane są w większych miastach w Polsce. Najczęściej jednak prowadzone są we Wrocławiu.
Na szkolenie otwarte może zapisać się każdy, kto chce doskonalić swoje kompetencje z wybranego zakresu. Wszystkie szkolenia otwarte zakończone są certyfikatami, potwierdzającymi udział w szkoleniu i nabyte kompetencje.
Tematyka realizowanych szkoleń to: