Codziennie obserwuję handlowców zmagających się z problemami konkurencyjnych rynków. Wielu z nich nie zdaje sobie sprawy, że może te trudności pokonać, zmieniając swoje podejście do sprzedaży. Wielu z nich nie zdaje sobie sprawy, że rynek w ciągu ostatnich lat się zmienił i wymusił na handlowcach zupełnie inne podejście do swojego procesu sprzedaży.
Od 14 lat sprzedaję. Z roku na rok widzę, jak zmieniają się potrzeby klientów. Czego oczekują oni od procesu sprzedaży. Od 8 lat dzielę się tą wiedzą z innymi, prowadząc szkolenia i programy mentoringowe, dzięki którym moi klienci zwiększają swoje przychody.
Tylko, że ten wątek nie jest o mnie. Jest o Tobie.
Decydując się na szkolenie dla sprzedawców albo szkolenie sprzedażowe dla firmy, pewnie zadajesz sobie pytanie:
„Czy to dobra decyzja?”
Nie odpowiem za Ciebie na to pytanie, ale powiem Ci na co musisz zwrócić uwagę podejmując tą decyzję.
Uczestnicy, którzy podjęli decyzję o udziale w moich szkoleniach, osiągnęli założone przez siebie wyniki, jeśli zadbali o 3 czynniki podczas szkolenia i po nim:
Jeśli jesteś w stanie zadbać o te 3 czynniki, to gwarantuję Ci osiągnięcie rezultatów, które sobie założysz.
Wielu klientów mówi:
„Chcę coś zmienić w swojej sprzedaży, ale nie mam na to czasu.”
Pytanie, czy naprawdę chcą coś zmienić. Zaangażowanie dnia lub dwóch na szkolenie i wdrażanie nowej wiedzy przy okazji codziennej pracy, wymaga od nich determinacji i wysiłku, a nie poświęcenia ogromnej ilości czasu.
Pytanie jak jest z Tobą. Czy masz wystarczająco dużo determinacji do zmiany?
Są też klienci, którym spada sprzedaż, biorą więc pod uwagę szkolenie sprzedażowe dla firm, a na koniec mówią:
„Nie mam na to pieniędzy.”
Pytanie, czy nie mają pieniędzy, czy nie ufają w powodzenie szkolenia i osiągnięcie rezultatów? Nie pamiętają, że cena, to nie jest wydatek, a inwestycja w większą sprzedaż, a co za tym idzie – lepsze wynagrodzenia, lepsze zarobki. Nie myślą o tym, że ta inwestycja zwróci się niekiedy już po pierwszej transakcji, której nie dokonaliby bez nowej wiedzy.
Pytanie jak jest z Tobą? Czy masz wystarczająco dużo zaufania do siebie, że jesteś w stanie coś zmienić?
Na koniec opowiem Ci o klientach, którzy mówią:
„Nie teraz.”
Tak naprawdę mówią oni: nigdy.
Nie są gotowi na zmiany i na ciężką pracę, dlatego najczęściej kryją się za odsuwaniem decyzji na później i w ostateczności nigdy nie dokonują takiego wyboru.
Pytanie jak jest z Tobą? Czy masz wystarczająco dużo chęci, by zrobić coś z Twoją sprzedażą TERAZ?
To będzie dobra decyzja, jeśli zrozumiesz, że sukces jest zależny od Ciebie. Ja tylko Ci w tym pomogę prowadząc szkolenie dla Twoich handlowców.
„Nie wystarczy zdobywać mądrości, trzeba jeszcze z niej korzystać…”
CYCERON