Czyli jak radzić sobie z obiekcjami w procesie sprzedaży i obsługi Klienta
Ciągle słyszysz:
Przyjdź na szkolenie i poznaj sposób, dzięki któremu raz na zawsze poradzisz sobie z obiekcjami.
DLA KOGO?
• Dla pracowników obsługi Klienta i sprzedaży
• Dla managerów
• Dla przedsiębiorców i właścicieli biznesów
• Dla trenerów sprzedaży
KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU
Z wykształcenia psycholog biznesu. Ukończyła szkołę Trenerów oraz wiele kursów doskonalących warsztat trenerski. Stale się szkoli, by dać swoim uczestnikom najświeższą wiedzę. Wieloletni praktyk sprzedaży. Ma 16 lat doświadczenia w sprzedaży. Od ponad 10 lat uczy tego innych. Przeprowadziła już ponad 8000 godzin szkoleń. W jej szkoleniach uczestniczyło przeszło 2000 uczestników. Autorka w branżowych pismach specjalistycznych takich jak As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż. Prelegentka w takich wydarzeniach jak: Trenferencja, Biznes Toastmasters, Młodzi na rynku pracy, Środowe Inspiracje oraz Mama w IT. Specjalista w tworzeniu nowatorskich rozwiązań biznesowych i programów szkoleń dopasowanych do potrzeb klienta. Zawód trenera wybrała nieprzypadkowo. Łączy on jej pasję do rozwoju osobistego, z pasją pracy z ludźmi. Jako trener daje okazję do zdobywania doświadczeń. Na szkoleniach i warsztatach pracuje tak, by uczestnicy wyszli z rozwiązaniami, praktycznie do zastosowania od razu.