Dlaczego warto wybrać ten kurs?
· Wyniki spadają, albo nie są wystarczające?
W Klient po raz kolejny Ci odmówił, a Ty nie masz już argumentów, żeby przekonać go do współpracy?
Techniki sprzedaży, które znasz już nie działają?
·
Ten warsztat pomoże Ci rozwiązać te problemy.
Pomogę Ci zrozumieć, że sprzedaż dzisiaj wygląda zupełnie inaczej niż kilka lat temu. Nie musisz być nachalny i “wciskać” klientom swoje produkty, aby być skutecznym.
Na warsztatach nauczę Cię zwiększać sprzedaż tak, by było to zgodne z Twoimi wartościami.
Forma szkolenia
Szkolenie stacjonarne, 2 dni, 16 godzin
Certyfikat
Po ukończeniu warsztatów uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w zajęciach oraz zakres nabytych kompetencji.
Dla kogo jest ten warsztat?
Czego się nauczysz?
Trening skupia się na tym, aby oprócz przekazania Ci wiedzy, nauczyć Cię stosować nowe umiejętności w praktyce,
Po warsztatach:
• Zwiększysz swoje wyniki sprzedażowe
• Dowiesz się jak i gdzie szukać swoich Klientów.
• Nauczysz się prowadzić rozmowy zarówno przez telefon jak i bezpośrednio.
• Poznasz sprawdzone strategie sprzedaży, pozwalające Ci funkcjonować na konkurencyjnym rynku.
• Nauczysz się jak NIE grać ceną i sprawić, by nie była ona głównym elementem Twojego procesu sprzedaży.
• Poznasz mechanizmy podejmowania decyzji u Klientów i dostosujesz do nich swoją sprzedaż.
• Nauczysz się zarządzania oczekiwaniami Klienta.
Z wykształcenia psycholog biznesu. Ukończyła szkołę Trenerów oraz wiele kursów doskonalących warsztat trenerski. Stale się szkoli, by dać swoim uczestnikom najświeższą wiedzę. Wieloletni praktyk sprzedaży. Ma 16 lat doświadczenia w sprzedaży. Od ponad 10 lat uczy tego innych. Przeprowadziła już ponad 8000 godzin szkoleń. W jej szkoleniach uczestniczyło przeszło 2000 uczestników. Autorka w branżowych pismach specjalistycznych takich jak As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż. Prelegentka w takich wydarzeniach jak: Trenferencja, Biznes Toastmasters, Młodzi na rynku pracy, Środowe Inspiracje oraz Mama w IT. Specjalista w tworzeniu nowatorskich rozwiązań biznesowych i programów szkoleń dopasowanych do potrzeb klienta. Zawód trenera wybrała nieprzypadkowo. Łączy on jej pasję do rozwoju osobistego, z pasją pracy z ludźmi. Jako trener daje okazję do zdobywania doświadczeń. Na szkoleniach i warsztatach pracuje tak, by uczestnicy wyszli z rozwiązaniami, praktycznie do zastosowania od razu.