Intensywny Trening Sprzedaży
Trening skupia się na tym, aby oprócz przekazania Ci wiedzy, nauczyć Cię stosować nowe umiejętności w praktyce.
Po warsztatach:
• 3 najważniejsze potrzeby klientów w procesie sprzedaży
• 9 poziomów świadomości klientów
• Jak kupuje mózg?
• Rodzaje sprzedaży a jej efektywność
• 3 lęki blokujące sprzedaż
• Prospecting – czyli proces pozyskiwania klientów
• Budowa lejka sprzedaży
• Znajomość swoich liczb – praca na konkretnych wartościach
• Uszczelnianie lejka sprzedaży
• Strategie podnoszenia wyników
• Techniki aktywnego słuchania: parafraza, klaryfikacja i odzwierciedlenie
• Znaczenie słów w rozmowie handlowej
• Style komunikacji – czyli jak się dogadać z różnymi klientami?
• Przygotowanie do rozmowy
• Wstęp do rozmowy (zimne telefony/kontraktowanie w sprzedaży)
• Diagnoza potrzeb (rodzaje i kategorie pytań)
• Komunikowanie korzyści w odniesieniu do klienta
• Rozbroić obiekcje – czyli jak radzić sobie z obiekcjami i odmową w procesie sprzedaży
• Zamykanie sprzedaży – rozpoznanie sygnałów do zamknięcia i wezwanie do działania
• Klienci kupują wartość – praca z budowaniem wartości produktów i usług
• Obrona ceny
• Strategia funkcjonowania na konkurencyjnym rynku
• Teatr sprzedaży – pisanie scenariusza
• Gra improwizacyjna z zastosowaniem nowych umiejętności